Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '11

 
Kategori
TV Programları
 

İşte Vurulduğum ”O Ses”: Neylan ve Serhan …

İşte Vurulduğum ”O Ses”: Neylan ve Serhan …
 

Bilgisayar başında işlerimi hallederken, ilk kez takıldığım ” O Ses Türkiye ” Yarışmasında öyle bir ikiliye denk geldim ki,  o ses kalitesine ve o yorum gücüne inanamadım… Büyülenmiş bir 5 – 10 dakikalık performanstan sonra, ağzım açık bir halde, bu anı yazmadan duramayacağıma karar verdim…

4 Usta jüri üyesini birbirine düşüren bu muhteşem ikilinin adı Neylan ve Serhan… Sahneyi terk etmeden çok az bir süre öncesinde, Acun ‘ un tekrar etmesiyle not alabildim ikilinin adlarını… O yüzden yanlış yazmış da olabilirim… Lütfen kusuruma bakmayın…

Ama sahnedeki o performanslarını herkesten önce yazmasaydım, sonrasında çok pişman olurdum… Çünkü, haftalar öncesinden ve sokak şarkıcısı olarak şarkı söylerken görenler dışında, kimselerin dikkatini çekmemişlerken, bağıra çağıra ilan ediyorum…

Bu ikili bomba olur, dakikasında patlar… İşte şuraya yazıyorum dostlarım… Demedi demeyin… Hele hele Hülya Avşar ‘ ın koçluğunda coşarlar ve tüm Türkiye‘nin kalplerine yerleşirler… İngilizce bir şarkı söylediler… Hangi parça olduğunu bile hatırlamıyorum… Ama o sesten ve yorumdan inanılmaz etkilendim…

Tek kelimeyle, büyülendim… Lütfen sonradan unutmayacağınız bir yere yazın onların adını… Dedim ya, acele ettim heyecandan… Yanılmıyorsam, Neylan ve Serhan idi… Özellikle Neylan‘a çok ama çok dikkat edin… Yurt dışında bile etkisini hissettirecek, çok özel seslerden biri olacak…

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..