Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

İstemese de gözlerim

İstemese de gözlerim
 

Desire For You


İstemesede gözlerim, parçalara ayrılmış bir hayata bakıyor,  

Aklımsa emirlerini yerine getirmeyen ellerime kızıyor 

 

Tutmam gerekli beni, herkesten daha fazla güçlü olmam gerekirken 

Bense aşk adında bir dertte buluyorum kendimi çaresiz beklerken 

 


Yığılmış bir ceset gibi duruyor bedenim ne kadar dik gözüksede 

Başımın üstünden geçmesi gereken bir sihir ihtiyacım belkide 

 


Bilmediğim bir hayat mı can verecek sende yaşa diyecek acaba 

Kendime her bu gerçeği söyleyişimde bin bir intihar var aklımda 


Hiçbir zaman büsbütün sığdıramadım dünyalara bu asi ruhumu
Küçük bir kalbin içinde yer edip sığınmak mıydı yani bütün arzusu 


Hani mantığım diye sorgulamama izin vermeyen bir büyüyleyim 

Hep gözümün önüne seni getiren önlenemez hayal gücümleyim 


Yaşamanın acı getirileri olacağını evvelden de bilirdim 

Her anımda fenasını, felaketi bekler kendimi hazır ederdim 


Olasılığı yüksek neleri geçirmedim ki aklımdan senelerce
Bütün hazırlıklarım, tecrübemin dahası yok edildi gözlerince 


Gücümün yetmediği bir varlıksın karşımda kalkanıyla dimdik duran
Ne yıkabiliyorum ne geriye donebiliyorum senin yolundan 


Bir türlü geçmem gerekiyorken ben sadece bakıyor ve bekliyorum 

Düşündüğüm bütün ihtimallerle anladım ki ben sensiz ölüyorum 

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..