Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

İstemiyorum sensizliği

İstemiyorum sensizliği
 

veb sitesine teşekkürler


İstemiyorum sensizliği, yalnızlıktan sıkıldım. 

Bomboş olan hayatım seninle dolmuştu, garip kaldım. 

Gönlüm seninle dolu, Ankara'nın tüm sokakları gibi ... 

Odam seninle dolu, rüyalarım seninle renkli. 

İstemiyorum sensizliği, yalnızlıktan sıkıldım 

 

 

Seni özlüyorum , seni arıyorum hepsi nafile . 

Gönlüm öyle yorgun ki , dokunsan yıkılacak. 

Sokaklar öyle garip ki , neredeyse ağlayacak. 

Odam öyle boş ki kimsem yok dolduracak. 

İstemiyorum sensizliği yalnızlıktan sıkıldım. 

 

 

İstemiyorum doğan güneşi , hep gece olsun . 

İstemiyorum sensiz hayatı , yaşam son bulsun. 

İstemiyorum gönlümü , içinde sen yoksan yok olsun. 

İstemiyorum Ankara'yı , sen yoksan kahrolsun. 

İstemiyorum sensizliği yalnızlıktan yoruldum. 

 

 

İstemiyorum cenneti , sen yoksan cehennemden farksız. 

İstemiyorum tüm nimetleri , sen yoksan tuzsuz tatsız. 

İstemiyorum Dünya'yı , yaşamak boş anlamsız. 

Yeter ; gel artık gel ne olursun ey vicdansız... 

İstemiyorum sensizliği yalnızlıktan sıkıldım. 

 

 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..