Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

İstemiyorum uyanmak, sen rüyamda bergüzâr !

İstemiyorum uyanmak, sen rüyamda bergüzâr !
 

_________________________________________________________________________________________________________


Bir deli sevdadır bu, yıllara boyun eğmeyen.
Ezgilere tutsak gönül, aşkı meşkten eyleyen.
Esse türküler derinden, yâri bana vermeyen.
Ben ki berî mecnûn, Râb'den umut dileyen.
 
Öyle susadım ki sana, çağlasan zirvelerden.
Kana kana içsem de, göçmesem eleminden.
Dünya bize haset, câna ne alemin zikrinden,
Nakş-ı mühürdür behân, şevkim câzibenden.
 
İstemiyorum uyanmak, sen rüyamda bergüzâr.
Doyasıya sarıldım nûra, oysa gönlüm tarûmar.
Avunmaksa hayalinle kader, sızın nefsî yakar,
Sen diye atıyor bu yürek, cânanı cândan sorar.
 
Öyle bulutlu ki göğüm, pırıltın saklı umuda.
Sana borçluyuz kederi, yolumuz dâr-ı azâba.
Beyhûde ağlar ruhum, sitemim ehl-i mânâna,
Feri söndü gözlerimin, hazırlık ahir zamana.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..