Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
İstanbul
 

İstiklaldeyim

İstiklaldeyim
 

İstiklaldeyim yine,

Yürüyorum her zaman ki ahengimde,

Kapıyorum önce kulaklarımı,

Uğultulara,

Bakıyorum;

Bir koşuşturmada herkes;

Kimisi kolunda sevgilisiyle,

Kimi meraklı gözlerle,

Kimisi de ekmek derdinde,

Hep bir telaş;

Hep pür telaş…

Sonra süzüyorum etrafımı;

Bakmak derler ya,

Derinden bakış;

İşte o türden,

Kaldırıyorum başımı gökyüzüne,

Yaşıyorum o anı bedenimde,

Açıyorum işte şimdi kulaklarımı;

Her türden ezgiler sarıyor etrafımı,

Herkes bir müzik kutusu,

Hepsi de ayrı telden,

O klasik notayı çalıyorlar yine…

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..