Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '13

 
Kategori
Blog
 

İtirazım var !..

İtirazım var !..
 

İtirazım var !..

Adalet istiyorum...

Bir yanlışlık var bu işte!..

Kim beni okumuş ?..

Kaç TIK olmuş ?..

Ortalama okunma sayım kaç ?..

Kaç blog yazmışım ?..

Kaç yorum gelmiş ?..

vs...

Vs...

Bunları izlemeye hiç zamanım da  merakım da yok !..

Ancaaak...

Mizahi türde yazdığım Rapor Rasim'in maceraları türndeki bloglarıma gelen yorumlar, bazı hesapların ters gittiğini gösteriyor..

İşte...

Sevgili Asabi Kedi'nin yorumu aşağıda...

Asabi Kedi, dengeli, tutarlı, akıllı bir yazarımızdır.

Hesabı da kuvvetlidir..

MB idaresi buna bir açıklık getirmeli !..

Benim ortalama okunma sayımda bir yanlış var gibi..

''Raporların doğruyu yansıttığını düşünmüyorum. Örneğin okunma oranı nasıl hesaplanır? En basit şekilde toplam sayfa görüntülülenme (yani okunma) sayısını blog toplamına böldüğünüzde ortalama okunma oranına ulaşırsınız. Oysa sizin görüntülenme oranınızdan yola çıktığımda okunma oranınızı 1437 olarak hesaplıyorum, ancak sayfanızda bu rakam 759 olarak görünüyor.''-Asabi Kedi -

....

Evet... Radikalde sadece 4 aydır yazıyorum... Okunma sayım :2000 'lere gidiyor...

Milliyet Blog'da en fazla yorum alanlardanım :)  ( Pişişikten...Çaat!!!..sesi!..  )    :))

..........

Milliyet Blog'daki nasıl hesap ?..

Herkes kendi hesabını incelesin bakalım..

Devir, hesap devri...:)

Bağdat'tan dönen yanlış hesap, çok gecikir...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..