Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '12

 
Kategori
Blog
 

İyi bir sinerji oldu!

İyi bir sinerji oldu!
 

 Ümit Culduz’la buzları eritemedik!

Üzgünüm ama kısmet olmadı!

Geleceğini, ablası Alev Hanımın yazısından öğrenmiştim ama geçtiğimiz hafta gelip gitmiştir diye düşünmüştüm.

Sema Hanımın paylaşımlarından, yılbaşını İzmir’de geçirdiğini görünce İstanbul’a da uğrar beklentisindeydim.

Sema Hanım aramıştı.

“Ahmet Bey, Ümit Culduz İstanbul’da!”

“Yarın işim var yalnız! Çarşamba günü buluşalım!”

 Kız Kulesi’nin karşısındaki Filizler Köftecisi’nde buluşmaya karar verdik.

Ümit Culduz için de kolay bir adres olurdu bu!

Gene bulamamış! Arıyor!

İzmir orijinli insanların bu tip yanılgılarını görmezden gelmekten gına gelmişti. Bu kez affetmeyecektim!

”Kız Kulesi, Harem; bunlar birbirleriyle mütenasip isimler Sayın Culduz! Sahili takip edin lütfen! “

Neyse ki benim tarifimi anladı.

Beş kişilik masa ayarladık.

Sabiha Rana, Sema Şener, Ümit Culduz ve ben! Beşinci katılımcıyı öğrenemedim! Son ana kadar hanımların çantalarına sahiplik etti sandalyesi!

Hatta sipariş verirken beş kişilik köfte demiştik! Gelen çayların birini de soğuk soğuk içiyordum!

Tedbiren de şekerlerini önceden içine atıyordum!

Praym taym’da içki içme alışkanlığım olmadığı için buzları eritemedik anlayacağınız!

Ümit Beyle inşaat sektöründen; Sabiha Hanımla şiirden, meleklerinden; Sema Hanımla da bahar ve yaz dönemi Milliyet Blog organizasyonlarından bahsettik!

İyi bir sinerji oldu!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..