Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '13

 
Kategori
Siyaset
 

İyi düşünmek istiyorum

İyi düşünmek istiyorum
 

Alıntıdır


Seçimlerin yaklaşmasıyla göze çarpan ve hiç samimi olmadıkları açıkça belli olan bu insanlar için iyi düşünmek istiyorum Allah'ım bana yardım et.

Şu an halkla iç içeler.

Seçildikten sonra etraflarında korumalarla dolaşırlar,

Kimden korunacaklardır acaba?

Daha düne kadar iç içe olduğu halktan mı?

İki adımlık yollara bile makam arabalarıyla giderler.

Daha düne kadar yerlere kadar eğilerek selam verirken selamı sabahı keserler.

Daha dün meydanlarda'' İçinizden biriyim'' diye bas bas bağıran adamdan eser kalmamıştır.

Seçtiklerimizin duyguları olmalı biraz.

Gülümsemeyi bilmeli,

Çözüm üretmeli,

Yapamayacaklarının sözünü vermemeli.

Yapabileceklerinin en iyisini yapmaya çalışmalı en küçük bir icraatında ''Çalışınca oluyor'' diye küçücük işleri abartmamalı.

Geniş düşünmeli,

Vizyonu olmalı.

Herkesin başkanı olmalı.

Maalesef dürüstlüğün, erdemin demode sayıldığı çıkarların ön planda olduğu şu dönemde duruşu ile örnek olmalı.

İnsan sevmeli,

Empati yapabilmeli,

Güvenmeli,

Güven vermeli.

Uzadıkça uzar bu özellikler ama

En azından öyle olmalı ki seçtiklerimiz

İnsana insan olduğunu hissettirmeyi bilmeli

Bilmem ki bütün bunlar HAYAL Mİ?

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..