Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '15

 
Kategori
Güncel
 

İyi insanlar güzel atlara binip gittiler…

İyi insanlar güzel atlara binip gittiler…
 

İnanılmaz bir algılama yönetimi gerçekleştiriliyor.

PKK silah bırakacakmış! Tarihi bir günmüş!

Yaşar Kemal’in ölümü bile üzerinden bile siyaset üretiyorlar!

Oysa usta ne güzel söylemiş:

"İyi insanlar güzel atlara binip gittiler. Bize de demirin tuncu, insanın piçi kaldı."

***

Olayın özetidir:

PKK silah filan bırakmaz kardeşim! İnsanı aptal yerine koyuyorlar.

Neden mi?

PKK kurulduğu günden bu yana her istediğini silahla kazandı:

Belediyeleri ele geçirdi, mali güç elde etti.

Kürt siyasetini kontrol altında tuttu.

Ayrıca örgüt içindeki despotik yapıyı başka nasıl muhafaza edecek!

Ya uluslar arası silah ve uyuşturucu trafiği! Silahsız kontrol edebilir mi?

Tepesindeki IŞİD ve HÜDA-PAR tehdidi…

 Ve Büyük Kürdistan hayali…  

***

Tüm bu uluslar arası yapıyı görmeyeceksin, bizleri PKK’nın silah bırakacağına inandıracaksın!

Ayrışma tohumu ekeceksin. Nefret biçeceksin!

Sonra Yaşar Kemal üzerinden temelsiz politikana dayanak üreteceksin.

Oysa Yaşar Kemal bu meseleye nasıl bakıyor:

“ Ben bu memlekette bir Kürt köyünde doğdum, Türk köyünde büyüdüm. Yalnız bu Hemite'de en sevgili çocuk bendim' derdi. Bu denilecek, söylenecek bir şeydir. Şimdi biz bin senedir beraberiz. Bu memleketi yani Osmanlı memleketini demek istiyorum. Çok müthiş yapmışlardır. Ben Kürt çocuğuydum, ama oyun oynarken arkadaşlarımız kavga ederdi, herkesi döverlerdi. Ama beni dövmezlerdi.

Bir kez bile bana 'Sen Kürtsün' diye laf söylemediler!"

***

Dedik ya, algı yönetimi yapıyorlar…

Koltuğunu, vatana tercih edenlerin iktidarı…

İyi insan kalmadı işte.

Çünkü iyi insanlar güzel atlara binip gittiler…

 
Toplam blog
: 4
: 941
Kayıt tarihi
: 02.11.13
 
 

İğne ile kuyu kazan bir adam... ..