Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

İyi ki doğduk

İyi ki doğduk
 

Büyüyorum galiba... Bugün itibariyle yaşımla da alakalı birşey ama daha çok düşüncelerim, hislerim, yapmak istediklerim, arzularım büyüyor. Hırslarım büyüyor isteklerim büyüdükçe. Hayat yavaş yavaş toz pembelikten çıkıp gerçek rengine büründükçe büyüyormuş insan ister istemez...

Doğum günüm bugün kutlandığı kadarıyla... Doğum günüm bugün büyüdüğüm kadarıyla. Ne kadar büyüdüm desende bir tarafın çocuk kalıyor yine de. Kutlamayana ister istemez kaprisin oluyor, büyütemediğin tafarınla...

Hayat kayıyor ellerinin arasından usul usul. Heyecanla beklediğin o onsekizli yaşın geçti çoktan, yirmili yaşı bile 2 yıl solladın. Bak kocaman oldun...

Doğum günümün en güzel armağanını da alıyorum, üçüncü kez teyze oluyorum. Bana bak, ablalık yaşını bile geçmişim, teyze olmuşum da yeğenler büyütüyorum... Şaka bir yana, bu doğum günüm en özeli oldu doğum günlerimin..
İyi ki doğdum, iyi ki doğdun Deniz bebek...

 
Toplam blog
: 8
: 544
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

Her insanın hakkında söyleyecek çok şeyi vardır, bıraksan herkes sabaha kadar kendini anlatır ama bö..