Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

İyiliğin Nesli Tükeniyor...

İyiliğin Nesli Tükeniyor...
 

Merhaba Arkadaşlar ,

Son zamanlar da kendimi bu dünyada yabancıymış gibi hissediyorum. Belki bu yazımla beraber sizler de böyle olduğunu düşünebilirsiniz. Çevrenizdeki insanların hemen hemen hepsi menfaatci olarak size bakmaktalar.

Çevrenizde sizi gerçekten seven değer veren insanlar vardır.Ama zaman geçtikçe bu sayı giderek azalmaktadır. İyi olan insanlar yapmış oldukları iyiliklerin su istimal edildiğini görükten sonra bazıları iyi olmaya devam ederken bazıları ise çoğu insanın yaptığı gibi iyilikten uzaklaşmaktalar.

Ben açıkcası tam da bu yol ayrımındayım. Haberlere baktıkça dünyanın nereye doğru gittiğini bilmiyorum. Sadece haberlerdende değil çevremdeki insanlara karşıda kendimi yabancı hissediyorum.

Ben açıkcası hangisinin doğru olduğunu bilmiyorum. Benim kanaatim herşeye ve herkese rağmen iyi insan olmayı başarabilmektir.Bu şu zamanda zor ve zaman geçtikçe imkansızlaşan bir durumdur.

Burada bahsettiğim konuyla alakalı yorumlarınızı bekliyorum.

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...