Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyiyim artık

İyiyim artık
 

İYİYİM ARTIK


Sabahın ilk ışıkları ile uyandım... Yatağımdan doğruldum, aman Allahım kendimi çok iyi hissediyorum... Penceremin perdesini araladım, muhteşem bir güzellik... Günlerdir Mersin'e yağan yağmur dinmiş, gökyüzü dingin, uçsuz bucaksız masmavi deniz, dalgalarla boğuşmaktan yorgun düşmüş olmalı ki; sakin , durgun , çarşaf gibi gözlerimin önünde uzanıyor, bana inanılmaz bir huzur veriyordu...

Bundan onbeş gün önce; ateş, inanılmaz halsizlik, sırt ve eklem ağrıları, öksürük ile başlayan rahatsızlığım, göz yuvalarımın , başımın şiddetli ağrısıyla hat safhaya ulaşmış, üstümden kamyon geçmiş gibi beni ; o , güçlü, ufak tefek hastalıklara aldırmayan kadını, sonunda yatağa sermişti...

Hemen Adana'da doktor olan kardeşime telefon açtım... Olanı biteni anlattım... Bana gereken ilaçları ve neler yapmamı söyleyerek, az da olsa yüreğime su serpti... Yatak istirahatıyla birlikte, bol sıvı alımı ve ilaçlarımı düzgün kullanarak, bu hastalığı yenmeyi başardım...

Ve ben ; inanır mısınız? Tamı tamına onbeş gün bu hastalıkla boğuştum... Her gün, sabah yataktan ''inşallah bugün iyi olurum '' diye uyanıyordum...

Çok şükür Allahıma bugün iyiyim...

Hepimize çok çokkkk.. sağlıklı mutlu günler diliyorum..

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..