Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İzdivacınız hayırlı kriteriniz bol olsun

İzdivacınız hayırlı kriteriniz bol olsun
 

Son günlerde çok fazla izdivaç programı seyreder oldum korkarım kendimi ilişki gurusu filan zannedeceğim yakında. İnsanın boş vakti olmaya görsün. Bu programları izleyince fark ettim ki standartlarımız ne kadar yüksekmiş arkadaş. Yemin ediyorum Gisele Bündchen'in bile bizim kadar kriteri yoktur karşı cinse dair. Mesela Serpil Hanım 42 yaşında ev hanımı bir evlilik yapmış 1 çocuğu var aradığı erkek: İyi huylu, kibar, iyi giyimli, gezmeyi evlenmeyi seven, huzuru arayan, sadık, evine bağlı, kaliteli, kariyerli kendi evi olan İzmir civarı sahil kasabasında oturan bir bey. Serpil Abla standartları biraz düşürsek diyorum. Hadi her şeyi anladık da sahil kasabası neyin nesi. Hem kariyerli olacak hem sahil kasabasında oturacak , yani adamcağız Serpil ablamız için işini gücünü bırakıp sahil kasabasına yerleşsin ama değil mi. 42 yaşında çocuklu bir ev hanımının böyle standartları varsa hiç şaşırmamak lazım genç kızlarımızın da Sadettin Saranla evlenme hayalleri kurmasına. İzdivacım çok yaşa. Allah her kıza Sadettin Saran gibi bir adam nasip etsin etsin de arkadaş onlardan da üretim sınırlı sayıda . 

Bakıyorum bir tek kitap okumamış hiçbir konuda bilgisi olmayan, Gürsel Tekin'i ünlü bir futbolcu, Bern'i Manisa'nın ilçesi sanan genç kızımız gelen talibinin kendisini geliştirmediğini, kriterlerine uymadığını söylüyor. Hay kriterini sevdiğim! Kriter Üniversitesi Mezunum benim. Ahh ahh yanarım yanarım üniversite mezunu olduğuma okuduğum yüzlerce kitaba, izlediğim onlarca filme kendimi yetiştirmek için verdiğim o kadar çabaya yanarım. Ek kartını kullanabileceğim zengin bir kocayı kafalayıp yazlığımın havuzunda güneşlenmediğime yanarım. Kriterim bile yok. Kritersizim arkadaş ne desen boş.. 

İYİ SEYİRLER 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..