Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '06

 
Kategori
Sivil Toplum
 

İzlenme rekoru kıran aksiyon filmi

İzlenme rekoru kıran aksiyon filmi
 

Savaşa hayır!


Ortadoğu 'nun Tam ortası!

Ünlü senaristler tarafından hiçbir masraftan kaçınılmadan yazılan ve çok büyük bir projenin malzemesi olan çorak memleket! Her gün yeni aksiyon sahnelerinin çekildiği, vahşet dolu karelerin göz önüne serildiği cehennem! Her sahnesinde gerçek mermilerin kullanıldığı projede, her yaştan sivilin de dublör olarak kullanıldığı insan pazarı!

Bu çağdışı sahnelerin çekildiği, acıma duygusunu yitirmiş postallıların rol aldığı, yüz yılın izlenme rekorunu kıran film; nasıl oluyor da bu denli sessiz izlenebiliyor?

Bileniniz var mı?

Basit aşk filmlerinde bile dayanamayıp da kanamaya başlayan yüreklere ne oldu? Kim koydu ipoteği? Gözümüzün önünde bebekler katlediliyor! Helikopterlerle sivillerin peşine düşülüp insan avları yapılıyor. Bunları görüyoruz da bir damla gözyaşı mı döküyoruz? Ellerimizi semaya kaldırıp da bir dua mı ediyoruz? Sessiz kaldığı için bu filmin sponsoru olan ülkeleri boykot mu ediyoruz? Yoksa bu rezalete dur diyemeyecek kadar aciz bir hale düşen AB kapısındaki bekleyişimize nokta mı koyuyoruz? Ne yapıyoruz Allah aşkına?

Bileniniz var mı?

Bir Ortadoğulu ile bir Avrupalı arasında ne fark var? Birinin hayatı diğerinden daha mı kıymetli? Yoksa biz sona erdiğini sandığımız kölelik çağlarını mı yaşıyoruz? Sahiplerin yüceltildiği ve köle olanın canının bile sahibinin elinde oldu bir devirde miyiz? Bir Avrupalının canı yanınca tedbir almaktan çekinmeyen Avrupalı kardeşlerimiz! neden sessiz kalıyor? Nasıl bir güçtür onları susturan? Ne kadarlık bir çıkar hesabıdır yapılan? Yoksa değmez mi bir Ortadoğulu için? Neden susuluyor Allah aşkına?

Ben bilemiyorum…..

Sana sesleniyorum kardeşim!

Annesiz kalan bebek, bebeğini gömen anne; sana sesleniyorum!
Ailesi yok edilen baba, babası katledilen çocuk; sana sesleniyorum!

Evi barkı yıkılan, işi ocağı basılan, sokağına bombalar yağan kardeşim!

Vahşete, acıya, göz yaşına mahkum edilen biçare çocuk; sana sesleniyorum!

Senin ufacık yüreğine sığdırdığın bunca cefayı göremedik. Bakışlarındaki yılgınlık ve hüzne dayanamadık. Dünyaya veda edip giderken de seni uğurlayacak gücü içimizde bulamadık. Sana bu vahşeti yaşatanlara beddua, senin içinse dualar ediyoruz! Milyonlar senden bihaber; plajda, barda, diskoda göbek atarken; milyonlar da senin derdinle dertleniyor unutma!

 
Toplam blog
: 66
: 5959
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Anadolu benim, ben de Anadolu'nun canıyım!   ..