Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '18

 
Kategori
Güncel
 

İzmir’de Doktora “Benim Vergimle Maaş Alıyorsun” Diyene Hapis Cezası Verildi, Yargıyı Kutluyorum

İzmir’de Doktora “Benim Vergimle Maaş Alıyorsun” Diyene Hapis Cezası Verildi, Yargıyı Kutluyorum
 

Doktorlara 'Benim vergimle maaş alıyorsun' diyene 304 gün hapis ve 6 bin TL ceza

İzmir'de, hasta eşiyle ilgilenmediğini öne sürdüğü doktora, "Benim paramla maaş alıyorsun" diyen Y.K.'ya 304 gün hapis cezası verildi.İki yılın altında olması nedeniyle hapis cezası, 6 bin 80 liralık adli, para cezasına çevrildi.(internet)

Böyle konuları yazmıyorum, örnek teşkil ettiği için.

Ben de memurdum ve memuriyetimde böyle hitaplarla karşılaştım.

İnsanlar haklı olabiliyor hani başka türlü tepki gösterilse. Şikayetler ciddiye alınmıyor ya da bir sürü prosedür. Napsınlar, sözle davranışla… Meşru görmüyorum lakin onlara da hak vermek lazım.

Ben devletin memuruydum ama halktan yana davranıyordum, amirlerim bu nedenle beni vatandaşa iyi davranıyorsun diye uyarmışlardır!

Ama bu başka… Çok sinirlendiysen cezasını göze alarak (kişi ben isem yırttın şikayet etmem) kı… ma tekme at falan! İnsanın onuruna dokunuyor! Bende pek onur yok ama nedense beni de rahatsız etmişti. Demek ki onurdan öte daha başka bir şey.

“Benim vergimle maaş alıyorsun” Yalan mı doğru ama söyleme işte, memurlar bunu kaldıramıyor; bu nedenle çok kavgaya rastladım.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..