Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Dr Barış Çakır Burun Akademi

http://blog.milliyet.com.tr/burunakademi

11 Mayıs '14

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

İzmir Rinoplasti Kongresi 2014

            Nedense bu sefer uçağa binmek istemedim. İzmir’e arabayla gittim. Çok yorulmuşsundur diye düşünmeyin, beni uçakta çok yoruyor. Bagaj, kemer, saat, telefon, soyun, giyin, bagaj, kemer saat, telefon...

 

            Türk, Plastik, Rekonstrüktif ve Estetik cerrahi derneğinin her yılki geleneksel rinoplasti kongresi bu yıl İzmirde yapıldı. Kambersiz düğün olmaz dedim ve bende gittim.

            Üniversiteden kalan bir alışkanlık, ben en arkada oturmayı çok seviyorum., Sıkılınca bir hava alıp geliyorsun, hoca nereye gidiyorsun diyemiyor, birde çok güzel dedikodu yapılıyor arkada.

 

-Abi bak, bak nereden kesiyor, dur kesme oradan kesme!.., kesme!... bak yırttı mukozayı ...

 

-Abi hoca nasıl? Çok kafa patlatmış, sonuçlarda çok güzel, ben beğendim yaparım bunu. Oldu vallahi, oldu bu oldu, tuttum bu tekniği...

 

            -Hava mı?

            -Hava kapalı ve yağmurluydu. Mayıs İzmir’in en güzel zamanıdır dediler. Bizde haliyle büyük beklentiye girdik.     

            -Tahir Abi, organizasyon süper herşey çok planlı ama bu soğuk, bulut, yağmur olmadı dedim :)

            -Peki kongre nasıldı? Diye soru geçiyorsa aklınızdan hemen geçen ayki İtalya kongresi ile kıyaslayayım. Açık ara Türkiye önde. Türkiye’de  çok yapılıyor, yapan çok plastik cerrah var. Çok iyi sonuçlar alınıyor.

            Hava Pazar günü öğleden sonra açtı. Bende İzmir’de bir tur attım ve İstanbula yola çıktım. Yeni kapı feribotuna bindim ve şu an denizin ortasındayım.

            Bana küçük bir mola oldu. Dinlendim, biraz yalnız kaldım, çok şey öğrendim ve yarınki burun estetiğiameliyatlarına hazırım.

 

 

Bu arada anneler gününüz kutlu olsun.

 

Sevgiler

 

Dr. Barış Çakır

www.bariscakir.com

 

 

 
Toplam blog
: 91
: 328
Kayıt tarihi
: 03.03.13
 
 

Plastik, Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi Uzmanıyım. Fulya Terastaki ofisimde hastalarımı kabul e..