Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

05 Ağustos '08

 
Kategori
Haftasonu
 

İzmirli Milliyet Blog arkadaşlarım

İzmirli Milliyet Blog arkadaşlarım
 

Ben çektim.


Merhabalar,
Bu hafta sonu harika bir gün geçirdim sevgili Milliyet Blog arkadaşlarımla,
İzmirin çok ünlü Kemeraltı semtinin yakın çevresi, Kızlar ağası hanının yakınındaki Şükrü Beyin kahvehanesinde arkadaşlarımla buluşup görüşme imkanımız oldu.
Konu başlığım İzmirli Milliyet Blog arkadaşlarım oldu ama arkadaşlarımız arasında Bursadan Adem Çalışkan, İlhami Arslan ve Turhan bey de vardı.
İzmirdeki arkadaşlarım ise Sevgili Mavilim, Sevgili Zirve, Sevgili Nilüfer, Hilmi Polat ve eşi, Yeğenim Murat Gülcek(Yakamoz) ve eşi Ebru ve küçük kızı Gülse, Mustafa Mumcu, Ahmet Üstündağ, Robert Miesel, Ali Açıkgöz geldiler.

Arkadaşlarımla tanışmaktan dolayı büyük onur ve gurur duydum.
Her biri çok iyi çok sıcak kanlı çok güler yüzlü çok esprili çok neşeliydiler.
Toplantımız çok hareketli ve çok neşeli geçti, özellikle Mustafa Mumcunun hiperaktif enerjisiyle konuşmaları Ali Açıkgözle tatlı sert atışmaları çok hoş zamanlar geçirmemize engel olmadı.
Bu güzel günün tüm detaylarını eminim Mustafa Mumcu sizlere daha iyi ve daha eğlenceli anlatacaktır.
Ben toplantıya gelen tüm arkadaşlarımı çok sevdim, onları tanıdığıma çok mutlu oldum.
Toplantıya gelemeyip telefonla bizleri arayan Cansın'a, Sema'ya ve Gülgün'e çok teşekkürler ediyorum.
Bu toplantıların devamının geleceğini ümid ederek hepinize sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum.
Sevgiler, , , ,
Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...