Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '12

 
Kategori
Dünya Şehirleri
 

Japan

Yıl 1985, ailemizden bir yakınımız iş için japonyaya gitmişti. Türkiye'ye dönünce anlata anlata bitiremedi, ne kadar saygılı, çalışkan, dürüst millet olduklarını iyice öğrenmiştim. Ve özel merak mektup arkadaşlıgı ile başladı, Nana, Naoko, Mieko ilk aklıma gelen arkadaşlarım. Hala devam eder dostlugumuz .

1992 yılında Japon restoranında işe başladım, Şehir Istanbul-Balmumcu. O kadar cok Japonla tanıştım, konustum ki, sanki ben gidememiştim ülkelerine, onlar gelmişti, yöneticilerim sayesinde cook sey öğrendim coook.

Mektup arkadaşlarıma yenileri eklendi, tam gitmeye karar vermiştim, radyasyon, tsunami ve deprem... ve inanıyorum yeniden ayaga kalkacaklar. Onlar da bu inanç ve çalışkanlık oldukca...önce kendilerine saygıları var sonra ülkelerine...

Umarım yakında gidebilirim.


 

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..