Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Jelibon

Bugün salmış, umru olmayan bir haldeyim.

Modum düşük toplarnamayacak şekilde.

Kahve içip, uzanıp saatlerce uyuyabilirim ya da 

Doyasıya jelibon yeyip, dizileri bitirebilirim örneğin.

Dışarda yağmur yağsın bu sırada.

 

Hep enerji verirdim insanlara, bugün herkes bana enerji verip güldürme peşindeydi.

Zorla gülmek zor oluyor, ağır geliyor gülmek .

Bugün kendimi de kilolu hissediyorum ayrıca.

Şişko, çirkin, kahküllü, bir işe yaramayan, anlamsız, gereksiz.

 

Bu haribo jelibonlar da bir harika dostum.

 

Yarın da duruşmam var.

Umarım iyi geçer.

Yeterince üzüldüm çünkü.

 

 

 

 
Toplam blog
: 48
: 148
Kayıt tarihi
: 22.05.15
 
 

İstanbul Üniversitesi, Bankacı, Gezgin.   Bende yazınca rahatlıyorum ne yapayım. Beni de böyle yara..