Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Jigolo

Jigolo
 

Geçenlerde; gençten biri ortaya karışık anlattı:

İnternet'te bir Jigolo sitesine üye oldum...

Ertesi sabah cepten aradılar.

Akşama bir müşterinin çıktığını (......) önünde beklememi...

(Artık; erkekler için de kadın fa....lerde olduğu gibi "vizite" mi demeli yoksa "marka"mı demeli)

Ücret karşılığı 2500 liraymış...

Müşterinin genç ve güzel olup olmadığını sorduğunda:

"Nikahına mı alacaksın?" diyerek mevcut durum bir güzel anlatılmış...

Umduğunu değil bulduğunu misali...

Yüzde 30'unu işveren işgörenden kesiyormuş...

Genç buraya kadar işlerin normal olabileceğini anlattı...

Bundan sonrası ilginç:

Yalnız tüm bunların gerçekleşebilmesi için( bir defaya mahsus) verilen hesap numarasına ATM'den 300 lira para yatırması gerektiği söylenmiş...

Genç bankadan gişeye yatırayım diye ısrar edince...

Ve karşı tarafta bunu kabul etmeyince bunların dolandırıcı olduğunu anlamış...

Yurdum insanının yurdum maceraları...

Yurdum insanın yurdum dolandırıcıları...

Banka dolandırıcıları ve diğerleri derken yeni bir dolandırma şekli...

Ava giderken avlanma...

Bu biraz belaltı dolandırma şekli olduğu için gündeme gel-e-miyor sanırım...

Kol kırılıp yen içinde kalıyor nitekim...

Fotoğraftaki kedinin adı jigolo değil, erkek olması dışında da bir suçu günahı yok tüm bu anlatılanlara dair...

 

 

 
Toplam blog
: 180
: 901
Kayıt tarihi
: 25.07.09
 
 

Önceleri Milliyet Gazetesi'nin "Okur Mektupları" vardı...Şimdi ise "İnternet", "Milliyet Blog" ve..