Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Kaç kez sevdim seni

Kaç kez sevdim seni
 

uygun


Lades kemiği gibi aklımdasın
Usumdaki denizde
Yüreğimdeki limandasın sen
Seni uyuyorum kaç gece
Kaç köy gezdim kaç
Kaç gecedir ilk kez yüreğimde esinti
Başımda isli dumanlar var
Az şeymi ben rüyamda seni kaç defa gördüm
Kaç defa iftar yaptık
Kaç defa atladın yağmur oluklarından
Kaç defa kılıç yarası izi var gözlerinde
Kaç kez dua ettin yarınlara
Kaç kez sayıkladın gecenın renginde
Kaç kez bu şiiri yazdın anı defderine
Kaç kez ağladın buz saçaklarının altında
Kaç kez üzüldüm ince sazına
Kaç kez sevdim seni ben
Kaç kez ağladım gözlerinde

Kaç kez beddua ettim sitemlerine

Kaç kez sevdim seni deli gözlüm

 
Toplam blog
: 233
: 364
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Satış ve pazarlama uzmanıyım. Büyük ve yerel şirketlerde bölgesel ve ulusal satış ve bayii organizas..