Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Kaçınılmaz

Kaçınılmaz
 

Ayrılık rüzgarı yüreğimi yakar,
Titreyen dizlerim
Korktuğumu belli ediyor
İçime işleyen
Yalnızlık türküsü duyuyorum
Boynum geriye dönmek isterken
Gözlerimi kapatıp yürüyorum…

Gerisi yoktur artık
Okları kırıp atmalıyım.
Bir atımlık kurşunum var.
Hedefi bulmalıyım.

Keşke dilin söylediğini
Yapabilsem sonuna kadar
Yaptığım tek şey ise
Bileklerimi teslim etmek

Duygularımın derinlerinde
Büyük bir deprem sallıyor bedenimi
Hiçbir şey göründüğü gibi değil
Bazen gülen bir yüzün ardında
Hala çocuk kalmış,
Ağlayan hislerle büyümüş
Bir ruh vardır
Gözyaşlarının değersiz olduğu
Ağlamaklı bir çocuk…

Geride kim kaldı
Gerisi var mı artık?
Sorulara kanmayın!
Tenimde kokusunu hissediyorum
O hala bedenimde biliyorum…

Gözlerin uzaklara dalıp gittiğinde
Kekeleyerek gidiyorum diyeceksin
Ve o zaman…
Yanında bir dal sigaran
Birde hayal kırıkların olacak…

© 2010 SİNAN ŞAŞMAZ©
Tüm hakları saklıdır. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 
Toplam blog
: 10
: 402
Kayıt tarihi
: 25.10.10
 
 

Sinan Şaşmaz Kütahya'da dünyaya geldi. İlk, orta ve lise öğrenimini bu şehirde tamamladı. Daha so..