Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Alnımdan vurun

Alnımdan vurun
 

Yalan dostluklarınızdan
Yoruldum artık
Ya oynadığınız oyunlar
Güven sözcüğünü
Çıkarttım lügatimden
Çünkü size güvenmiyorum
Dişlerinizi göstermek, sırıtmak
Gülmek değildir.
Kinayeli gülen de dostum değildir.
Yüzünüzü gösterin bana
Gerçek emellerinizi…

Sırtımı boş verin
Beni alnımdan vurun.
Gözlerinizi görmek istiyorum.
Kahpelik nasılmış
Şahit olmak istiyorum.

SİNAN ŞAŞMAZ
(KARA KALEM ŞİİR KİTABINDAN)

© 2010 SİNAN ŞAŞMAZ©
Tüm hakları saklıdır.Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 
Toplam blog
: 10
: 402
Kayıt tarihi
: 25.10.10
 
 

Sinan Şaşmaz Kütahya'da dünyaya geldi. İlk, orta ve lise öğrenimini bu şehirde tamamladı. Daha so..