Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '18

 
Kategori
Deneme
 

Kaçmamalıyım

Kaçmamalıyım
 

Ah çocuklar


Ya düşündüm de baktıklarımızı olduğu gibi görebiliyor muyuz?
Yoksa sadece görmek istediklerimize mi kanilize oluyoruz?
Şu karmakarışık zihnimizdeki kavramları neye göre dizayn ediyoruz?
Yeterince objektif miyiz?
Söylesenize yoksa hayatı ıskalıyor muyuz?
 
Yok canım ben kendi adıma söyleyeyim 
Belki de hayat bizi ıskalıyor.
 
Biz geldik gidiyoruz da,
Ardımızdan gelen masum çocuklarımızı düşünüyorum.
Bir bezginlik bulutu var ülkemin üstünde,
Hem o kadar siyah ki,
Umutlar yeşermiyor,
Tek tük filizlenen yeşil tohumlar da baskın olan kara rengin içinde kayboluyor gözükmüyor vallahi.
 
Umutsuzca bitirmek istemiyorum sözlerimi,
Kaçmamalıyım,
Önce kendi bulutumu dağıtmalıyım,
Sonra başkalarının bulutlarına el atıp onları dağıtmalıyım!
 
EVET EVET KARARLIYIM
SIKI TUTUNMALIYIM HAYATA.
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..