Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Kaderime kurşun sıkayım !

Kaderime kurşun sıkayım !
 

Alıntı fotığraf


Kaderimin içine kurşun sıkayım ki;
Seni seviyorum!

Bu ne biçim bir kaderdir yahu,
Hiç anlamıyorum!

Sen bana ne hikmetle dert oldun.
Çözümü imkânsız
Problemlerle dolu bir ders oldun!
Biliyorum,
Bu cezanın sebebi..
Hayatın ya sana,
ya bana
Ya da dünya âleme
Vereceği bir ders!

Bir an önce
Kim ne ders
Çıkaracaksa çıkarsın!
Bitsin bu işkence
Bende ne gündüz kaldı,
ne gece!

Geceler uzun oldu yatamıyorum,
Sabahlara yetişip kalkamıyorum.
Sen hepten uzaktasın!
Seni saçından tutup
Kendime alamıyorum.

Gurur lokması boğazıma dizilmiş
İçime atıp yutamıyorum
Sana söyleyip kusamıyorum.
Ölsem kurtulsam
Kime ne faydam olur
Onu hiç bilmiyorum!

Boğazımda düğümlerle
Yerlerde
Can çekişip debeleniyorum ama
En çok da sana
Kurşun sıkmak geliyor içimden!
Kaderimden hemen önce
Sana bi sıksam diyorum!

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..