Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadının g-azab-ı yok!

Merhaba; tüm güzel dostlarım, merhaba! Farklı düşünenler, aynı paralelde gidenler, zıt kutuplardakiler, hepinizle, hep dost kalabilmek ümidiyle..Çünkü her şeyden önce insanlık için çabalıyoruz..Onun için düşünüyoruz hepimiz! Yanlışta düşünsek bu böyle..Hiç umursamadan yaşayanlara ise hiiiç sözüm yok..Ne merhaba, ne elveda! Onlar benim umurumda bile olmazlar.
Bugün;  siyasi konulara girmeyeceğim. Ama din ve din baskısının artık tusunami gibi üzerimize geldiği şu günlerde arkadaşlarımın paylaşmamı istediği bir linkte yazıldığı üzere; dini kullanan siyasilere HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.
Oy hakkımı, vatandaşlık hakkımı, gerçeğe ulaşma hakkımı bozan siyasilere etmiyorum. Bana nankör diyeceklerdir, kendilerini çok haklı gördükleri ve benim tarafımdan bakmayı bilemedikleri için. Oysa ben her türlü KÖR olmaktansa, onlar için, nanKÖR olmayı tercih ederim.

Örnekse ben (din öğretilerinin değil) doğru ve gerçeğin saptırılmadan verilen insanların daha etik olabilme becerisi gösterdiklerini, öteki türlü hep bir şeylerin üstünü kapama gayreti ile korku içinde yaşadıklarını düşünmekteyim. Mahalle baskısı ile kapanıp, erkek arkadaşları ile gizlice buluşan kızlar ve İran’daki baskı rejimi yüzünden oluşan bir günlük hülle evlilikler hep bu ahlaksızlıkların üstünü kapama gayretidir. Oysa tabiatının gereğini yapması gereken bu gençler gizli ya da aleni her türlü bu görevlerini ifa etmektedir. Gizli olması daha sakıncalı olan bu durumları kimse tekeline alıp düzenlemeye kalkmamalıdır bence.

Ta ki birilerinin canına, malına kast edilene değin. Haberlerde gördünüz kadın ayrılmak istedi diye adam çekip vurdu kadını, çocuklarının anasını..Ona bunu yaptıran zihniyet nedir, sorgulamak lazım..

Kadınlar nefsi müdafa yapsalar; kendilerini korumak en tabii hakları değil mi? Yani öldürülmektense kendilerini korumak adına karşıdakine zarar verseler. Bir çeşit erkeğin gazabını püskürtmek adına kendi gazaplarını gösterseler diye düşündüm. Umarım doğru düşünüyorumdur.
Herkese mutlu hafta sonları dilerim. Sevgiyle kalınız.

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..