Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kadınlar Erkekler Sense of Humor ve Karpuz kabukları

Kadınlar Erkekler Sense of Humor ve Karpuz kabukları
 

Sense of humor, sözcüğünün dilimizdeki karşılığı olayların gülünç yönünü görme yeteneği, şakadan anlama becerisidir. Neden bu çok sevdiğim sözcüğün anlamını sizlerle paylaştığıma gelince bu sense of humorun bütün ademoğullarında ve kızlarında olması gerektiğine inanıyorum da ondan. Peki sende var mı bu sense of humor diyecek olursanız, evet efendim çalıştım, didindim ve olayların gülünç yönünü görme yeteneğini, şakadan anlama becerisini kazandım. Peki nasıl mı yaptım bunu aslında pek zor olmadı, kadınsal duygu durumlarından biraz uzaklaşmam bu yeteneğimi kazanmama yetti. Hobaa... Damardan girdim değil mi? Nasıl yani şimdi kadınsal duygu durumlarından uzaklaşmak. Şöyle açıklayayım yaklaşık iki yıldır olaylara ve durumlara erkeklerin baktığı yönden bakmaya çalışıyorum bunu yapınca ne mi oluyor, başım göğe ermiyor tabi ki ama hayat daha bir keyifli hala geliyor; çünkü ben, biz kadınların sense of humordan zerre anlamadığı kanaatindeyim tabii istisnaları saymazsak. Biz yapımız itibariyle olayların gülünç yanlarını göremiyoruz, çünkü detaylara fazla takılıyoruz, söylenen her sözün altında , bulunduğumuz her durumun içinde bir şeyler arıyoruz ve bu yüzden de o an yapılan bir espriyi ya da keyifli bir zaman dilimini kaçırıyoruz. Ve erkekler her durumda bizden daha çok eğleniyorlar. Şahsen ben böyle düşünüyorum itirazı olan varsa tarafıma bizzat başvursun:)) Neyse misal bir ortamda biraz bel altı ama hakikaten yapıldığı ana cuk oturmuş bir espriye o grup içinde gülmeyen biri varsa kesinlikle o bir kadındır arkadaşlar. Yine misal bazen aslında anlaşılabilir ama anlamanın işine gelmediği bir espri yapıldığında ortamda aval aval etrafına bakınan kişi de bir kadındır. Çok eğlenceli bir muhabbetin içine"Ne, ne oldu ben bir şey anlamadımm yaa Aşkımmmmmmm nolduuuuuu" nidalarıyla dalan da yine bir kadındır. Sevgili hemcinslerim bana kızmayın lütfen, ben böyle değilim sense of humordan çok iyi anlarım diyorsanız size saygım sonsuz ama çoğu kadın bazen kendimi de katarım içine tüm enerjilerini güzelleşmeye ve alışverişe öyle bir harcıyor ki insana ne oluyoruz ülen dedirtiyorlar. Ya sevgili hemcinsim dünyaya vitrin camlarının arkasına bakmaktan vazgeç inan hayat daha güzel ve yaşanası gelecek demek istiyorum onlara. 

Güzel bir bedene sahip olmak, erkek ya da kadınların gözlerini sizden alamaması insanların ilgilerinin pamukcuklar gibi sizi sarıp sarmalaması tabi ki her insanın özellikle de kadının istediği bir şeydir ama şu bir gerçek ki bu ışıltı Tanrı vergisidir ve her insana nasip olmaz. Haa bunu sağlamak için insanın kendisini maymuna çevirmesi abla boyayı bir kat daha atalım mı kıvamında gezmesi acayip şekillere girmesine hiç mi hiç gerek yoktur bence. Neyse zamanım daralıyor yazımı bir anımı sizlerle paylaşarak bitirmek istiyorum. Geçenlerde kalabalık bir grupla oturmuş yiyip içiyorduk ağzını gerdire gerdire konuşan kaç yüz liraya aldığı çantasıyla ortalarda arzı endam eden bir hemcinsim bilmem hangi ülkeye gitmiş orada meyve salatası yemiş meyve salatası öyle güzelmiş çünkü içine karpuz ve kavunların kabuklarını da minik minik doğruyorlarmış ve o kabuklar salataya ayrı bir tat katıyormuş. O an bu sevgili hemcinsime şöyle demiş bulundum"Ne karpuz kavun kabuklarını mı... Bizim köyde babannem karpuz kavun kabuklarını ineklerin, eşşeklerin önüne doğrar" O anda ortamda acayip bir sessizlik oldu ve sense of humordan zerre anlamadığını idrak ettiğim hemcinsimi bir taksiye bindirerek evine uğurlamak zorunda kaldık 

SENSE OF HUMOR DİLİYORUM 

İYİ SEYİRLER 

 
Toplam blog
: 61
: 1429
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Buraya  cancanlı şeyler yazmayı çok isterdim ama ortalama bir memur maaşıyla geçinen evli ve çocu..