Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '09

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Kadınlar gününüz kutlu olsun.

Kadınlar gününüz kutlu olsun.
 

Türk kadınları olarak mücadelemizin bugün hâlâ sürmek zorunda olduğunu hatırlamak için...


Biz erkekler
Seks yapmak istediğimizde kadın isteriz.
Öpmek istediğimizde kadın isteriz.
Sevişmek istediğimizde kadın isteriz.
O tene dokunmak istediğimizde kadın isteriz.

Kısaca yatmak istediğimizde hep kadın isteriz.

Neden acaba.

Cinsel dürtümüz müdür neden olan.

Erkek eşine yat demiş kadın yatmış.
Seninle seks yapacağım demiş eşiyle seks yapmış.
Seni öpmek istiyorum demiş eşini öpmüş.
Sevişmek istiyorum demiş eşiyle sevişmiş.

Hâlbuki kadının eşi karşısında konuşma hakkı yoktur.
Konuşsa dayak yiyeceğini bilir.
Dirense dayak yiyeceğini bilir.

Susar. Pekiyi der.
Sıkıntısı olsa bile sesini çıkartmaz.
Adeta eşinin kölesidir.

Kadınlarımız fedakârdır.
Hoşgörüdür.
Sevecendir.
Çocuklarımızın anasıdır.
Yeri geldi mi de bize de analık ederler.

Ne olur kadınlarımızın kıymetini bilelim.
Onları üzmeyelim.
Biraz da onlara hak verelim.

Kadınlarımıza gereken hürmeti gösterelim.

Kadınlar gününüz kutlu olsun efendim.

Geç oldu ama sağlam oldu.

23 Mart 2009 saat: 16.42 itinarıyla yazdığım notum: "Biz erkekler" derken bazı arkadaşlar kendilerine hitap ettiğimi sanarak sitemlerde bulunmuşlardır. Ben burada genel Türk erkeğnin görünüşünü dile getirdim. Yanlış anlaşılmadan dolayı bu arkadaşlardan özür dilerim. Bu benim şahsi düşünclerimi iffade etmemektedir. Genel Tüek erkeğinin genel yapsını bir şekilde anlatmak için yazılmıştır.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..