Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınlar İçin Yeni Trend İlişki Sözlüğü (Demek İsterler...)

Kadınlar İçin Yeni Trend İlişki Sözlüğü (Demek İsterler...)
 

Romantizm beni bozar: Romantiğin önde gideniyim. Anlayanı bulsam yollarına gül bile dökerim.

Kusura bakma ben bu konularda öküzümdür: Aslında hiç değilim. İşime gelirse bülbül hatta tavşan bile olurum ama sen yine de beklentilerini asgaride tut diye söylüyorum.

Ben açık konuşmayı severim: Dobralıkla dangalaklığı ayırt edemiyorum.

Bağlanmak istemiyorum: Daha iyisini bulana kadar ceptesin.

Çok zor bir dönemden geçiyorum: Ben de geç intikal var henüz tarzımı ve hoşlandığım tipin ne olduğunu bulamadım.

Açık ilişki kavramını benimsedim: Bir dahaki sefere kadar araşmayalım. İhtiyaç halinde ben sana dönerim.

Sarhoştum hatırlamıyorum: Yaptıklarımın ve söylediklerimin arkasında duramayacak kadar ezik ve acizim. Lütfen biri beni ıslah etsin.

Sen çok daha iyilerine layıksın: Çok sıkıldım. Lütfen artık yakamdan düş.

Seks benim için çok önemli: Sarılıp yatmaya bayılırım, beni yorma ayda 2, bilemedin 3 kere iste.

Tek gecelik ilişki severim, Benim elimde  böyle 100 tane var: Yatakta o kadar kötüyüm ki bir kere birlikte olduğum bir daha tanımıyor. Mümkünse tanınmadığım çevrelerden olsun. Duyulursa maymun olurum. 

Burası beni sıktı hadi bana gidelim: 1 kadeh daha içersem sızacağım sadede gelemeyip karizmayı çizdireceğim.

Bu akşam sende baş başa sakin bir akşam mı geçirsek?: Pintiyim, kırıntılarınla bile yetinirim.

Yoğun bir dönemdeyim ilişkilere ayıracak vaktim yok: Hem aptal hem asosyalim 2 işi birlikte götüremiyorum.

Neden bilmiyorum seni kafama taktım: Portföyümde senin tipinde kadın yok. Bir yardım etsen de tamamlasak.

Karım beni anlamıyor: Karım 45 yaşımda keşfettiğim bandanamdan, kargo pantolonumdan ve yeni yaptırdığım ejderha dövmemden hoşlanmadı. Kızımın arkadaşlarıyla yaptığım samimi sohbetlerde ona gereksiz geliyor. Bodrum’a mı yerleşsem acaba?

Edepsiz konuşmalar beni çok heyecanlandırır: Kalkmıyor ne yapayım dilime vurdu.

Toplum içinde samimiyetten hoşlanmıyorum: Bir tanıdığa falan rastlarız karımın kulağına giderse biterim.   

 

 
Toplam blog
: 34
: 1744
Kayıt tarihi
: 03.10.13
 
 

45 yaşını aşmış, yetişkin bir kızı olan, çalışan bekar bir anneyim. Hayatın esprili, güzel ve ren..