Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Kadınlar kuzudur!

Kadınlar kuzudur!
 

Sabiha Rana Hanımefendi “Erkekler kurttur!” diye yazınca bana da “kadınlar kuzudur!” diye yazmak farz oldu!

“Hangi farza uyuyorsun da buna geldi sıra Ahmet?” Diyebilirsiniz!

Demeyin!

Bir kere cennette yasak edilen meyve elma değil!

Meyve de değil!

Sebze!

Kimi rivayetlerde pırasa olduğu söylenir, kiminde bamya!

Bence bamya!

Dayanağım da dedem! Rahmetli bana bunu açıkça söylemedi ama gördüğüm kadarıyla tarlalarımızda hiçbir dönem bamya ekilmedi, hasadı yapılmadı!

Bu bir işarettir!

Bendeniz bamyayı konservetif bir ürün zannederdim! Ta ki kaynanaya misafirliğe gittiğim güne kadar!

“Tukaş mı bu?”

“Yok!”

“Vatan mı?”

“Yok ya bamya! Bizim tarladan!”

Hanıma göz kırptım!

“Kaldırın bunu sofradan!” Manasında!

Sıkıysa kaldırmasın!

Tek başıma dönerim eve Allah’ıma!

O gün bu gündür bizim eve bamya giremez!

Yani, kadını kuzu etmek biraz da erkeğin işidir!

Herkes beceremez bunu tabi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..