Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

17 Ekim '11

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Kadınlar olmasaydı kadına şiddet de olmazdı! (!)

Kadınlar olmasaydı kadına şiddet de olmazdı! (!)
 

Allah'tan sessiz düşünmeye ceza kesmiyorlar.

Belki de ''şimdilik'' (!) kesmiyorlardır!

Yarın keserlerse hiç şaşırmam.

**

Kadın hakları olsa ne olur, olmasa ne olur? (!)

Hepsi de zartta da zurtta da şeyler... (!)

Pehhh... (!)

Yukarıda boşuna demedik; ''İyi ki de düşünmeye ceza kesmiyorlar'' diye!

Cahilliğimle düşündüm de yine!

Kadınım, madınım ama haklıyada hakkını veririm yani.

Evvel Allah, öyle gördük çünkü anamızdan, babamızdan.. Tabii en çok da inancımızdan.

Dedim ya, düşündüm, düşündüm, ''bu kadın milleti olmasa var ya dünyanın masrafları otomatikman yarıya düşer.''

O zaman, kim bilir, belki de erkekler tam gün çalışmazlar yarım gün çalışırlar... Yarım günde de babalar gibi ense yaparlar.. Valla yakışır.. Hele de Türk erkeği için acayip avantajlı bir durum.

Aslında bilmeden düşünüyorum dedim ama hiç değilse boş düşünmüyorum. Düşüncelerimde de olsa birilerinin işine yarar şeyler düşünüyorum.

Bugünkü düşüncelerim erkeklere yaradı.

Hadi gelin şimdi de kadın erkek ayırımı yapmadan birlikte düşünelim.

Kadınlar olmasaydı neler olmazdı?

İlk aklıma gelen şey, ''regl'' diye bir şey olmayacağı için, kanatlı - kanatsız ped reklamlarıda olmayacaktı.

Mesela, ''prezarvatif'' diye de bir şey hiç olmayacaktı..

Niçin olsun ki, kadın yoksa, gebe kalmakta yok...

Allah Allah...

Kadınların olmadığı bir dünyada; rujun, parfümün vs. türlü güzellik malzemelerinin hiç biri üretilmeyecekti.

Topuklu ayakkabının, çantanın, sütyenin ve dekoltenin esamesi bile okunmayacaktı.

Şimdi sizler bunları okurken, benim düşünüp ya da hatırlıyamadığım kim bilir neler geçiyor aklınızdan.

Şimdi izninizle, düşüncelerimi azıcık daha genişletiyorum..

Ayy, çok önemli bir şey daha geldi aklıma; geciktirici spreyler de kimsenin işine yaramayacaktı...

Kuvvet macunlarıda olmayacaktı. Desenize Manisa ili hepten batacaktı.

Evet ya, biz olmasaydık erkekler ne kadar da çok rahat edeceklerdi.

Biz kadınlar olmasaydık yukarıda saydığım bir çok üründe var olmayacaktı haliyle.

Hatta o fabrikalar hiç kurulamayacaktı..

Düşünsenize ped fabrikası patronu, prezarvatif fabrikası patronu, olmayacaktı..

Tüh, ne iyi olacaktı onlar için..

Kolay mı bu zamanda fabrika kurmak kardeşim.

Eyvah!

''Düşün, düşün, moktur işin'' demişler.

''Kadına şiddet'' konulu haberleri nasıl unuturuz.

Aman Allah'ım, eğer biz olmasaydık ''Kadına Şiddet'' diye de bir şey olmayacaktı...

Off ya, biz olmasaydık, ne güzel olacakmış kızlar...

Sahi, biz neden olduk ki!

**

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana  

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..