Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Kaide

Kaide
 

kaide


Herhangi bir kaideyi bozmayacak kadar istisnayım şimdi, 
Kağıtla kürekle işim olmaz
Kağıt dersin sen 
Şiir gelir aklıma 
Kürek demesen de ölüm! 
Sol kürek kemiğinden doğrulup dünyaya 
Kırarsın sen içimdekini 
Kırık dökük bir dünyaya doğrulmak gibisi varsa da 
Ben yokum içinde. 
Sizin ömür çürüterek koymaya çalıştığınız tüm kaideleri 
Kağıda yazmaya vaktim olmadan 
Örterim ben bir kürekle 
Sessiz ve derinden akmaya cesaretim de,
Birikimim de yok 
Biriktirip satırları 
Kağıt kürek bilmeden 
İstisna ol diyorum. 
Tüm kaideler sökün etsin yerinden... 
 

M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..