Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '13

     
    Kategori
    Şiir
     

    Siyah Gözlerine götür Beni

    Matem havasında gülüşlerinle uyandır yine ..

    Vazgeçmek mümkün olmasın gözlerinden..

    Aşk ile gel bana umut ile..

    Yarınları düşündürme yine bana

    Gününü yaşa, umudu taşı ve ellerini uzat bana..

    Tertemiz bir geçmiş mi soruyorsun şimdi de?

    Hangimiz temiz ki şu dünyada...

    Başkalaşmış aşklara götür beni

    yüreğime düşen ilk yangına götür..

    Sırılsıklam ıslandığımız yağmurları ser avuçlarıma

    Vazgeçme, utanma...

    Elbette gururlanma..

    İsyanlarınla ısıt kalbimi ve sen olarak bileyim yüreğini

    Özleyeyim, bekleyeyim ve koşayım tekrardan kollarına..

    Siyah gözlerine götür beni..

    Kavrulayım, Savrulayım ve sen olayım kollarında...

     

      

     
    Toplam blog
    : 1
    : 71
    Kayıt tarihi
    : 12.10.12
     
     

    27.04.1983 yilinda Izmirde doğdum. Aslen Izmirliyim. Bankacılık alanında çalışmış olup şu anda iş..