Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Kalabaliklar arasindaki yalnizligimiz..

Yalniziz aslinda. Bir o kadar da yalniz degiliz. Kimi zaman yaninda hissedersin en sevdigini fakat zaman gecer artik onu da goremezsin baktigin yerde. Eskiden baktigin duvarlar bile onu soylerken sana, simdi ondan eser olmadigini gorursun... Ask diye bir sey var mi? Ben olduguna inanmak isterken onun yok olusunu gosteren sey, sen kimsin? Neden zamanimi caliyorsun benden? Neden?

Askin varligina inanmak bir sorunken, seni aska inandiran seyin zamanla seni yaniltmasina bir turlu anlam verememek ile vermek arasindaki celiskideyim son gunlerde. Hep derdim 'ask diye bir sey yok' ve hep derdim 'yalan sevgiler'.. Gunu geldi biri bana bunlarin yanlis oldugunu anlatti. Sevdi ya da ben oyle sanmisim, ya da cikar iliskisi icin sevdi, ya da askerligini yalniz gecirmemek icin beni kullandi 15 ay. Sadece ben degil, aska inanmayanlari da oyaladi. Sadece ben uzulmuyorum yani, tum sevgiyi hakeden fakat hakettigini gormeyenler de uzuluyor. Askin adini kirletenlere 'yaziklar olsun' diyor tum gercek sevenler. Duyuyorum. Bunu hissediyorum kalbimde. Ve yine yaniltmiyor nedense 'ask diye bir sey yok' kavrami. Yaniltmiyor beni tezim. Olmadigini her sekilde goruyoruz.

Yalniziz aslinda. Bir o kadar yalniz degiliz. Kalabaliklarin arasindaki neseli konusmalari duyar gibiyiz ama duymuyoruz. Aklimiz hep bir tarafa sabitlenmis cunku. ''Ask''... Bir soru sorar sana yaninda her zaman var olan insan. Birden irkilirsin hani, ''Noldu'' der sana candostun.. Iste o zaman anlarsin ki dostluklarin yasadigi bir dunyada gercek askin asla olamayacagini.. Olsa bile asla yerini tutamayacagini..

Anlarsin ki, bu kadar kalabaligin arasinda bu kadar yalniz oldugunu.

Gercek sandigimiz asklar o kadar var ki, koru korune baglaniyoruz bizi seven herkese. Ya da sevdigini zannettigimiz herkese. Zaman geciyor hic olmayacak seyler goruyorsun.. Hesaba katmadigin seyler oluyor etrafinda ve bir o kadar yanildigin, hayal kirikligina ugradigin seyler. Gercek ask nedir? Var midir bu dunyada? Yoksa gercekten oyalaniyor muyuz hala aski ararken ya da buldugumuzu zannederken...

Sevgiler tum aski hakeden herkesin olsun.

rojdda

 
Toplam blog
: 99
: 7049
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Bir garip bankacı olmanın yanı sıra, yazarlık yapan; her şeyi olduğu suret için seven bir insanım..