Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '19

 
Kategori
Deneme
 

Kalite Yerine Popülerlik

Herkes kaliteye ulaşamıyor, kaliteyi bilmiyor, kalite kandırma aracı olarak kullanılıyor… Yani ayrımcı.

Olmasa nolur… Olsun olsun da hayatın dengesini bozmasın, bir kenarda dursun.

Herkes de kalite peşinde sanki kalitenin ne olduğunu biliyormuş gibi. Popüler olsun idare etsin; yalnız popülerliğin kapsamını genişletelim kaymaklı dondurma kurabiye filam. Gönlüm hoş olursa Mozart dinlemesem de eksikliğini hissetmem, kim neyle mutluysa. Kalitenin heykeli dikilmiş çok da umurumda!

Kaliteyi kime sattınız neyi kaliteli yaptınız, üç beş mirimin yayvan ağızlı gülüşlerini tarhanayla mutluya sattınız.

Önce bir bak biz ne kadar kaliteliysek hayatımız da o kadar. Samana fit sarı öküze mongalite. Kaliteyi hayatın içine yaymayın, bir kenarda dursun özel olsun. Bilgi istiyor, ilgi istiyor, para istiyor… Kalite bizim hayalimiz ve bırakın öyle kalsın, ulaşan alsın; böyle mutluyuz bizi kalite stresine sokmayın!

Popülerse kalite aramıyorum çünkü Picasso tablosuna bakarken yoruluyorum; açıyorum biramı, Kemal Sunal/Üçkâğıtçı; rahatlıyorum!

Ha unutmadan kalitenin hakkını da veriyorum, kaliteli yaşayanlara efendim diyorum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..