Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '07

 
Kategori
Haftasonu
 

Kampta dehşet gecesi!

Kampta dehşet gecesi!
 

1995 yazıydı, biz ailece, her hafta olduğu gibi, Bursa'dan cumartesi gününden aracımızla, Erdek ilçesine bağlı Turanköy köyündeki kamp yerimize gitmeyi planlıyorduk .Bir arkadaşımız ailece ''biz şu ana kadar hiç kamp yapmadık, yeterli malzemeniz varsa, biz de gelebilir miyiz?''dediğinde, sevinçle ''Tabii ki'' dedik ve hep beraber yola çıktık.

Erdek'te gerekli alışverişimizi yaptıktan sonra Ocaklar'a girmeden , Turanköy'e ayrılan yoldan araçlarımızı sürmeye başladık.Oldukça virajlı yolculuğumuz 20 dakika sürdükten sonra, kamp yerimize vardık.Ben çadırlarımız, yatacak yerlerimizi ve yakacağımız kamp ateşini organize ettikten sonra, serbest dalış malzemelerimi giyip, zıpkınımı da aldım ve dalmaya gittim.2 saat sonra elimde ertesi gün öğle yemeğimizde yiyebileceğimiz miktarda balık vurarak döndüm.

Gece oldu ve kamp ateşimizi de yakıp, ateşin başına oturduk ve içkilerimizi de içmeye başladık.Bu arada gökyüzündeki muhteşem mehtabı ve kayan yıldızları seyrediyorduk.Bu arada bayanlar da kendi aralarında ''a bak bu ufo'' diğeri''yok canım o ufo değil, yıldız'' gibi konuşuyorlardı.Gece saat 2 gibi herkes çadırına gidip uyumaya başladı.Biz ailece kamp hayatına çok alışık olduğumuz için mışıl mışıl uyumaya başladık.

Sabah saat 4 civarı, yan çadırdan bir sesle irkildik ''İmdattttt, yetişin'' Eşim, bir yandan çadırın fermuarını açmaya çalışırken diğer yandan ''Çabuk kalk, çabuk, mahvoldu çocuklar''diye çığlık çığlığa sesiyle uyandım ve elim ayağım titremeye başladı. Beni endişelendiren ses, dışardaki değil, çadırımızdaki sesti. O sersemlikle, çadırımızın fermuarını açıp nasıl dışarı çıktığımı hatırlamıyorum. Hemen çocukların çadırına gittim, onlarda herhangi bir sorun yoktu ve gayet rahat uyuyorlardı. Fakat diğer çadırda kalan arkadaşlarımızdan erkek olan horuldayarak uyumaya devam ederken, eşi ve kızı çığlık çığlığa ''Ufoları gördünüz mü? Bizi kaçırmaya çalışıyorlar'' diye bağırmaya devam ediyorlardı. Benim hızla çarpan kalbim yavaş yavaş sakinleşmeye başladı ve herkes çadırlarından çıkıp yorum yapmaya başladı. Yok ''rüya''dır, yok ''ufo''dur diye sabaha kadar konuştuk.

Biz aradan 2 yıl geçmesine rağmen, gördüklerinin bir rüya olduğunu, ancak onlar da hala Ufo'ların geldiğini ve kendilerini zorla almaya çalıştıkları konusunda ısrarcılar.

Aman; siz siz olun, ilk kez kamp yapacak olan kişilere ufo'lardan sözetmeyin!

 
Toplam blog
: 57
: 2828
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

17 yıldır uluslararası firmalarda yöneticilik yaptım. Bunun yanında şirketlere satış, yöneticilik, k..