Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kan Bağışı

Kan Bağışı
 

Salih Arıkan kan verirken


Kan vermek iyidir. Kan vermek çok faydalı insanı yeniler aynı zamanda birilerinin hayatını kurtarmış olursunuz.  Ben yıllardır kızılay’a kan verdim ve kızılay’dan gümüş madalyam var. Haziran ayında yine kan vermiş ve kan verirken benden şahit istenmişti. Ben kan verdikten sonra kızılay’a yazılı olarak nedenini sormuştum. Onlarda okunanlar bana okunmadı ben bunları bilmiyordum gibi bankalardan noterlerden yâ da farklı kurumların bizden şahit istendiğinde öne sürülen bahaneler sıralanmıştı. Bende bu uygulamanın sona ermesi gerektiğini yazılı olarak belirtmiş hatta basın ve kamuoyuyla paylaşmıştım henüz bana şahit uygulamasının sonlandırılmasıyla ilgili bir yazı gelmedi. Onlar şöyle ara bir çözüm bulmuşlar birisi itiraz ederse kendi personelini şahit gösteriyorlar. Ben banka meselesinde de aynı sorunu yaşamıştım. Halk bankası gün doğdu şubesinden kredi çekmek istemiş şahit istenmişti ciddi bir kamuoyu çalışması yapınca banka kendi personelini şahit göstermişti. Ben bu uygulamayı kabul etmiyorum. Neyse siz yinede Kızılay’a kan verin benimde şöyle bir ricam olacak bazı Derneklerin listeleri var acil durumlarda kan gönüllüsü listeleri oluşturuluyor. Beni de gönüllü kan bağışçıları listelerinize eklerseniz sevinirim. Ben kan vermeye devam etmek istiyorum.Tel: 0506 514 96 93 Salih Arıkan

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..