Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kan Kardeşim Belkıs Akkale

Kan Kardeşim Belkıs Akkale
 

Belkıs Akkale - Nazan Şara Şatana


nazanss.blogspot.com

Uzun yılları birbirine bağladığınızda hele birde arkaya dönüp baktığınızda iyiler ve kötüler diye de sınıflandırdığınızda kendinize not vermeniz gerekir.

Ben dostluk anlamında iyi not aldığımı biliyorum.

Bu anlamda dostluk adına kan kardeşim Belkıs Akkale’ye on puanı rahatlıkla veririm.

Gençlik güzel, hercai, düşünmeden yaşanılan, yaşarken anlaşılmayan sonrasında da ‘vay canına’ denilebilecek bir süreç.

Bazılarımız iyi değerlendirdi bazılarımız bu yılları ıska geçti.

Ben dostluk anlamında Allah’a hamdolsun ki doğru hareket etmişim.

Sevmişim, sevilmişim.

Birkaç dostum var ki onları anlatmak için bir yazar olarak bile zorlanıyorsam düşünün lütfen kıymetlerini…

Belkıs Akkale’yi sizler sanatçı olarak bilirsiniz, duyduklarınızla, okuduklarınızla değerlendirirsiniz.

Ben onu yaşarım.

Uzun yıllar dedimse beş on yıldan da söz etmiyorum. Çıkın çıkın yukarı yirmi olmadı otuz diyin ve küsurlarını de ilave etmeyin.

Bu kadar yıllarda, dar zamanlarda beraberlik ve güzel günlerde soluklanmak.

Bu birçok şeye değer…

 

Belkıs’ı sahnede dev bir sanatçı olarak görebilirsiniz.

Oysa evinde o kadar farklıdır ki.

Hamarat bir ev kadınıdır.

Müşfik bir annedir,

Zamana aldırmayan bir âşıktır ve vefalıdır.

 

O güzeldir.

O benim kan kardeşimdir.

O benim çok sevdiğimdir.

 

Onun türkülerini dinlerken bilirim ki okurken Belkıs değildir.

Türküdeki yüreği yanık kişinin sesidir.

 

Hayatını yazdığım kitabında da güzel bir şeye imza atmışım. Bu beni mutlu kılıyor.

 

Belkıs-Yağmur Şimdi Yağacak

Dedik birlikte.

Yağmur onun hayatında imza gibidir.

Güzel günlerini de ona göre karanlık anlarını da yağmurla yaşamıştır.

 

Belkıs Akkale, boşuna bu kadar sevilmez.

O doğru biridir de ondan.

O güzeli hak edip güzel dağıtandır…

 

Rabbim ona ve gönlündeki sultanı Sami’ye ve en büyük sevdası, Prensi Doğancan’a uzun ömürler versin ve içine güzellikler katsın.

 

Seni seviyorum Belkis Akkale…

 

 

Nazan Şara Şatana

 

nazanss.blogspot.com

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=xjN58-4QY4I

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....