Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Kan tutması

KAN TUTMASI

Harmanladım içimde sen yüklü ormanları,

Anladım gizini, insanı güzel edeni..

Tutamam bu koşuda dertli olanları,

Dört bir yanım prangada, bu dert yutar beni..


Tanrısal bir melodiye kurulu tellerim,

Yarım kalmış sevdalara uzanır ellerini,

Yüreğini buzda mı, solmuş, dökülmüş güllerim,

Tut ellerimden bırakma sakın, kurtar beni..


Sitem edemem sana, sızlayıp ağlayamam,

Hiç kimselere güvenemem, bel bağlayamam,

Gün gelir küle döner bu yürek, dağlayamam,

Söner ocağım, o bir solukta satar beni..


Çeksem tetiği, bir vursam böğründen zamanı,

Yalnızlık, çaresizlik dertlerin en yamanı,

Ben çekerim sızımı, istemem anlamanı,

Zaman nasılsa bir fırsat bulur, atar beni, ,


Taparım sevgi, ye, dar gömlek olsa giyerim,

Kenar, yanar içim, sızlar yırtılır ciğerim,

Kan denizinde kalmışım, acır her yerini,

Çekme şu yaramdan elini, kan tutar beni..

 
Toplam blog
: 7
: 502
Kayıt tarihi
: 03.12.08
 
 

Merhaba ben Yükselecek Demirel; Muğla Göktepe'de 1945 yılında doğdum. Okudum şiir yazdım. Ulusumu ve..