Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kar(s)

ilk kez.. Soğuğunu çektim içime, sıcak kanlı insan toprağının..

ilk adım, ilk nefes çekişim sınıra komşu olan bu simsiyah toprağa. biraz garip, biraz nemli, az biraz sevinç, korku, cesaret....

İlk soru: "Neredeyim ben" , "şimdi ne olacak"..

Temiz havayla ilk kez tanışmıştı ciğerlerim, bulutlar ilk kez bu kadar yakın, dağlar bu kadar heybetliydi..

Bu ilk günümün ilk duyguları, biraz kayıp, biraz yitik..

Not: ilköğretim 1. kademe hikaye kitaplarına ihtiyacım var, kurtkale ilköğretim okulu/çıldır/ARDAHAN

şimdiden teşekkürler, sevgiyle..

 
Toplam blog
: 13
: 1286
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Her şeye rağmen kişi yaşarken bile her şafak yepyeni umutları getirmeli, uçup giden hayallerinden bo..