Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

01 Aralık '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Kar

Kar
 

Burada kar yagiyor. Oglen basladi. Simdiden 10 cm olmus. Toplam 10 inch yagarsa ( Bir inch yaklasik 2.5 santim) allah bereket versin...

1960 li yillardi. Diyarbakir'da ki abime telefon etmek icin sabah postahaneye giderdik, ancak aksama dogru falanca kulubeye girin derlerdi:

- Alooo!...

Ahize elimizde postahane gorevlisine seslenirdik.

- Kimse yok!...

- Bagir bagir... Seni duymuyordur...

Zaman neleri degistirdi?...

Size, evimin etrafindan cektigim 'kar' fotograflarini gonderiyorum.

Hepsi guncel.

En eskisi yirmi dakikalik.

Hepside benim elimden cikma...

Yanimda kimse yoktu.

Olsaydi, bir karenin icerisine ben de girerdim.


***

FOTO:
Kar Firtinasi
Bizim Mahalle, Bloomington, Minnesota
Saat: Ogleden sonra 4 gibi
Hava sicakligi: - 8 C
NOT:
Bloomington Kanada'ya arabayla 4-5 saatlik mesafede.
ILAVE NOT: Bu aciklamalari Nilgun Hanimin yorumundan sonra kaydettim.
Tesekkur ederiz Nilgun Hanim!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..