Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Kara asfaltlar

Kara asfaltlar
 

Kara kara asfaltlar
Döküyorlar memleketime
Sarı sıcak tepelerinde
İşçilerin tabanlarına yapışıyor
 
Sevdiceğimi düşünerek
Çıkıyorum evden
İçim kararıyor
Yola koyulamıyorum
 
Bir yanda lüks otomobiller
Diğer yanda at arabaları
Davulcular üzerinde
Bir karışlık uçurum var aralarında
 
Oturup onu çiziyorum
Bu çift şeritli tualde
Gidiş dönüşler birleşiyor
Ben çizdikçe gitgide
 
İç acılarımın toplamını
İstemeyerek yerleştiriyorum
Kıvrımlı üç açılarına
Beli, boynu ve dudakları
 
Gözüme kestiriyorum
Önüne seriliyorum
Her gelen dört tekerin
Haince tepeleniyorum
 
Ona yapışıyorum yekpare
Öpüyorum vesaire
Varamıyorum ama
Vermiyorum da...
 
Toplam blog
: 98
: 66
Kayıt tarihi
: 14.04.12
 
 

Çukurova Üniversitesi mezunu, Serbest Nazım Şiir yazmaktan ve okumaktan haz alırım, Başta..