Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '21

 
Kategori
Şiir
 

Karamanlı Yunus Gibi

Ben Tanrı’yı sevgi ile,

Anıyorum Yunus gibi.

Karaman’da geldim dile,

Onuyorum Yunus gibi.

 

Işık olup yağmak için,

Karanlığı boğmak için;

Küllerimden doğmak için,

Yanıyorum Yunus gibi.

 

Hakka değer vermeyeni,

Hak yoluna girmeyeni;

Canı eşit görmeyeni,

Kınıyorum Yunus gibi.

 

Elbet dersler alıyorum,

Gerçek nedir biliyorum.

Hak yolunu buluyorum,

Sanıyorum Yunus gibi.

 

Aynı toprak evladıyım,

Ozanlığa hep adayım.

Aşk olmuştur aşım, suyum,

Banıyorum Yunus gibi.

 

Kızıllarlı sülaleyi,

Bir Atatürk verdi deyi;

Mevlana’yı, Mehmet Bey’i,

Tanıyorum Yunus gibi.

 

Aktekke var, İmaret var,

Hatuniye ilme civar.

Her belayı bilgi savar,

Sınıyorum Yunus gibi.

 

Gurbetteyim yana yana,

Aşk gücümü verir bana.

Nerde olsam Karaman’a

Dönüyorum Yunus gibi.

 

Karaman’ım has yerimdir,

Yunus Emre hemşerimdir.

Destan yazmak hünerimdir,

Sunuyorum Yunus gibi.

 

Nevzat hali söyler size,

Ankara yurt oldu bize.

Zaman zaman Akdeniz’e,

İniyorum Yunus gibi.

 

Halk Ozanı Karamanlı Nevzat

 
Toplam blog
: 396
: 128
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Karamanlı Nevzat, 1947 yılında Karaman'da doğdu. Babasının adı İbrahim, annesinin adı Seyyide'dir..