Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '13

 
Kategori
Dünya
 

Karanlık çağlar geri mi geliyor?

Karanlık çağlar geri mi geliyor?
 

Dünya binmiş bir alamete gidiyor kıyamete!

Neden diyeceksiniz?

Bir bakıyorsunuz bütün dünyayı bağnazlık sarıyor!

Bana da öyle görünüyor olabilir!

Hep denir ya, bilgi önemlidir diye!

Bilinç bilginin türevi zaten!

Bir haber de, Almanya’nın yüzde 10’unun okuma yazma bilmediğini okuyunca şaşırdım!

Anaaaaaaa, dedim!

Freud, Marx gibi düşün dünyasının yaşamın merkez noktalarını yeşerten Almanya, okuma yazma bilmeyen insanlarla dolu!

Hani uygarlık!

Bana göre, dünyada bir şeyler oluyor!

Şimdi sorabiliriz artık?

Ne olacak bu dünyanın hali? 

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..