Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Karar vermek mi? Ah...

Karar vermek mi? Ah...
 

karar veremeyince....


Yeni bir sabaha merhaba demiştim... Yurt dışı hayaliyle yaşarken hep bir gün telefonum çaldı ansızın...

AÇTIM....

Arayanlar yurtdışı eğitimi içindi fakat Afrika idi gitmemi istedikleri yer...

İlk başta durdurdum nasıl yani AFRİKA...

Evet Afrika ydı gitmemi istenen yer düşünmeliydim...

O insanların bize ihtiyaçları vardı aslında oraya eğitim için gidecektim ama bir yandan da farklı insanlarla aynı ortamda olacaktım bu fırsat verilmişti bana...
Araştırmaya başladım. Etrafımdaki insanlar kesinlikle gitmeme karşıydılar. Öyle bir dönemden geçtim kiii anlatamam...

Belki 3 gün yaşadıklarım benim 5-10 yıl ilerlememe sebep oldu. Gitsem mi gitmesem mi? Doğru karar hangisiydi?

Yaşadığım en zor günler belki bu günlerdi...

Yalnızdım...

Yaşamak ne de zormuş meğer... Hayatında kararlar vermen gereken durumlar ortaya çıkıyor ve ne yapacağını bilemeyecek bir durumda düşünüp kalabiliyor insan...

Belki gitmemek belki de gitmek en doğru karardı...

GİDEMEDİM...

Kaldım ve şimdi mutlumuyum sanırım değilim... İstediğim gibi bir ortamım olamıyor... Kendi kişiliğimi sarsıcı şeyler yapmaya başlar gibi oldum ama toparladım kendimi...

Şu an içimde belki de bu yazıyı yazamıyor olacaktım o insanlarla birlikte belki de sohbet ediyor olacaktım düşünceleri var... Kaldım bir karar verip ama mutsuzluğumu ortadan kaldırmam gerekiyordu ve yavaş yavaş bunu da başarıcam. İlk lise ye başlarkende yalnızdım aldığım ilk karardı belki de yurtta kalmak hem de devlet yurdunda... Ortaköy gibi bir yere gittim ki oranın sosyetesini bilmeyerek ayak uydurmam bir yılımı aldı. Hayatı orda yaşamaya başladım iyisi ile kötüsü ile... İnsan karar vermeye başlayınca kişiliği oturmaya başlıyor demektir o zaman attım ilk adımlarımı şu anda da emekliyor durumdayım... Oraya gitmem o insanlar için belki de iyi olacaktı... Ama diyorum ya öyle bir karar alıcam ki ya hayatımın en iyi kararı ya da en kötü kararı olacak gibiydi.... Kaldım ve umarım doğru kararı vermişimdir...

Hayat bazende oyu oynarken yanına eş bile vermiyor bir fikir verici yok olanda pek etkilemiyor du ama kaldım çünkü bir anaokulund çalışıyorum o çocukları bırakıp gidecektimm çok sevdiğim öğrencilerimi bırakıp gidecektim tam gitmeye karar verdiğimde de unutmayacağım bir anı olarak kalıcak hep bir öğrencim cumartesi günlerinde gittiğim rehabilitasyon merkezinden bir öğrencim bana hediye almıştı ve bana dedi ki ;

-ÖĞRETMENİM BİYERE GİTME OLUR MU BEN ÇOK ÖZLEDİM SENİ...

Bu söze gidebilir miydim daha ben bana mektup yazmaya çalışmış.
SEVGİLİ ÖĞRETMENİMİ doğru yazabilmiş bir tek ama olsun ben diğer harfleri yanyana getirerek bana anlattıklarını hissederek anlayıp yaşadım o anı onunla...
Gidemedim o insanlara ama bir gün o insanlara da gideceğim...

Sizlere tavsiyem biryerlere takılıp kalmayın heryere koşun çünkü bir karar verirken o koştuklarınız bazen size kal diyebiliyor... Ama bunun doğru bir karar olduğuna inşallah siz benim gimi emin olmama gibi bir durum geçirmeden emin olarak yola devam edersiniz... SEVGİLER... :) :(

 
Toplam blog
: 13
: 658
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Merhabalar. Adım Ayça. Meslek lısesı çocuk gelişimi mezunuyum. Ünıversiteyi dil eğitimi için yurt dı..