Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Karbeyaz bir martıyım; denizi soluyorum...

Karbeyaz bir martıyım; denizi soluyorum...
 

Karbeyaz bir martıyım, denizi soluyorum


Üsküdar’da başlıyor bugün kelimelerim 

Dudağından dökülüyor tepede bir yokuşun 

Korku beyaz atıyla çekip alırken aşk’ı 

Bir marş gibi dilindeyim bütün sokaklarının 

Derken bir vapur gelip alıyor gözyaşımı 

Deniz giymiş gelinliğini köpük köpük sularda 

Süzülüyor benimle yanağından sevdanın 

İlk defa görüyorum gözyaşımı gülerken 

Bostancıda bir mola veriyorum apansız 

Sarılıyorum ona; ten ilk defa yalansız 

Yükseliyor suları sanma boğuluyorum 

Karbeyaz bir martıyım, denizi soluyorum 

Hatice Demir 

 
Toplam blog
: 37
: 428
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

İçimden geldiği gibi....   ..