Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Filozofun Günlüğü

http://blog.milliyet.com.tr/veyska

11 Eylül '13

 
Kategori
Sosyoloji
 

Kardeşsizlik felaketi

Kardeşsizlik felaketi
 

Fotoğraftaki sen değilsin...


Yüz binin üstünde insanı katlederek öldüren bir mahlukun adı Esed,

Varlığı sadece kağıt üzerine yazılmış olan ve ÇIKARLARI için birleşmiş  BM,

Vicdanının kendisine bile hayrı olmayan bir uluslararası insan hakları federasyonu!

İnsanlar Öldürülüyor! Toplu toplu, göstere göstere, parçalaya parçalaya, katledilerek! Canına hükmedilen 120 bin insan, babasız kalan 10 binlerce çocuk, evlat acısı yaşatılmış 10 binlerce anne, arttıkça artan kardeşsizlik felaketi, insanlığın yitirildiği ben-sen-o, biz-siz-onlarız! Ey bu kanlı vahşet tablosunun eser sahipleri! Kalbimin en derin, en kuvvetli noktasından, en şiddetlice isteyerek; 120 bin kez ölüp-ölüp dirildiğiniz, ölmek istedikçe ölemediğiniz, çırpına çırpına medet beklediğiniz bir adalet diliyorum ALLAH'tan. 

 
Toplam blog
: 4
: 217
Kayıt tarihi
: 20.11.11
 
 

2001 Çukurova ünv. Öğretmenlik mezunuyum. Eğitim yöneticisi olarak görev yapıyorum. Eğitim alanın..