Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '18

 
Kategori
Mizah
 

Karı-Koca Diyalog 3

Karı-Koca Diyalog 3
 

3 ler 5 ler


- Kocacım bugün ne gördüm bil bakalım?

- Ne gördün karıcım?

- Dünyanın 8. Harikasını.

- Neymiş merak ettim söyle bakalım.

- Öyle güzeldi ki Hakan bir tane de benim olsa mı dedim kendi kendime.

- Aldın mı Nejla?

- Almadım Hakan.

- İyi.

- Nasıl iyi almadım dedim. Zaten ne istiyorum ki şu hayatta beğendiğim bişey de benim olmasın mı? Ben layık değil miyim sence Hakan.

- Olur mu hiç karıcım ben onun için söylemedim. Neymiş söyle bakiyim akşam eve gelirken alırım olmaz mı?

- Gerçekten alır mısın?

- Söylesene Nejla tamam dedim. Ben karımı bunun için üzücek adam mıyım?

- Tamam o zaman 5 taş pırlanta yüzük Hakan 5. yıl hediyesi için. 

- Tamam karıcım dert ettiğin bu muydu alırım akşam.

- Gerçekten mi? 1.24 karat

- Tamam Karıcım

- Hakan fiyatını sormadın

- Ne kadar karıcım?

- %30 indirim vardı.

- Olsun karıcım alırız.

- 14.829

- Ayar mı?

- Hayır Hakan fiyatı o kadar.

- Ben bir tuvalete gidiyim Nejla.

 

 
Toplam blog
: 27
: 1985
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

02/09/1985 Ankara doğumluyum, halen de Ankara'da yaşamaktayım. 6 yaşında piyano eğitimi almaya ba..