Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

 
Kategori
Haber
 

Karını doğra erkekliğini ispet et

Karını doğra erkekliğini ispet et
 

Karısı evi terk etmiş, bak bak ne demek ya, nasıl gider erkek adamın karısı evden? Olcak iş mi bu? Hiçbir şey yapmana gerek yok, doğra gitsin, zavallı kadın tek başına korumasız üstelik bir ayağı da kesilmiş şeker hastalığı yüzünden. Tam erkek işi kıstır yakala ve doğra, işte şimdi kanıtladın erkekliğini. ALKIŞ sana. BRAVO sana erkek adamsın vesselam. Senin gibi adamaların tahsili falanda gerekmiyor, ben çok gördüm üniversite mezunu senin gibileri, sen kasapsın onlar iş adamı toplumda beyefendi. Yok canım, yok canım kime anlatıyorsun bak ben biliyorum işte bunu malesef başkaları da biliyor, ne biçim dünya dimi ne kadar saklasan da kabak gibi ortada işte. Çok güzel bir hediye paketi düşünün dışı o kadar şık ki gören bir daha bakıp " Ne var içinde? Kimbilir dışı bu kadar güzelse içi nasıldır? " demekten alamıyor kendini. Oysa ki ben biliyorum, içi berbat dışına taban taban zıt ve inanılmaz bir çirkinlik. Şimdi bu taban tabana zıt ve çelişkili görüntü de insanların suçu var mı? Ya o paketi alıp da sahip olanların onların suçu ne?

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..