Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Karmaşık düşünceler

Karmaşık düşünceler
 

SADECE NEFES ALIYORUM....


 

Karmaşık düşünceler içerisindeyim... Nefes almayı yaşamakla eşdeğer gören insanların arasında güngeçtikçe eriyorum, tükeniyorum. Özgür davranışlarımın hor görüldüğü, kabahat olarak algılandığı, riyakarlığın, iğrençliğin dizboyu yaşandığı bir gezegende, SADECE NEFES ALIYORUM...
 
Karmaşık düşünceler içerisindeyim... Sevdiğim, değer verdiğim insanların günbegün eriyerek, ellerimin arasından kayıp gitmelerine şahit olduğum, hiçbir şey yapamadan tüm olanlara seyirci kalmak zorunda olduğum, ölmeye karar vermekle yaşamaya çabalamak arasında gidip geldiğim, adı dünya olan olan şu kurt kapanında, SADECE NEFES ALIYORUM...
 
Karmaşık düşünceler içerisindeyim... Sevgiden, sevdiğimden uzak...Telefonun ucundaki cılız sesinle, soluk resimlerinle, deniz gibi kabarmış hırçın yüreğimi avutmaya çalışıyorum. Ama yaşarken çektiğim acılar yavaş yavaş çürüttü beni. Artık zihnimi de kullanmakta güçlük çekiyorum ve SADECE NEFES ALIYORUM....
 
Toplam blog
: 13
: 6011
Kayıt tarihi
: 18.09.12
 
 

Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektrik Öğretmenliği Bölümünü bitirdi. Halen özel..